Кој сака да плати 80.000 евра за автомобил?

123

Речиси 40 отсто од купувачите на луксузни возила планираат да купат електричен автомобил во следната година. Клучните критериуми за купување електрично возило со батерии се безбедноста, удобноста и одржливоста, како и дигиталното искуство во автомобилот Оние кои имаат искуство со возење електричен автомобил се помалку загрижени за опсегот и времето на полнење. За оние кои не возеле електрични автомобили, главната грижа е досегот и стабилноста на батеријата во постудени услови

Европскиот пазар на електрични возила со батерии (BEV) би можел да закрепне во текот на следната година, пред се благодарение на купувачите со подлабок џеб, оние кои размислуваат да купат Hyundai, премиум плус и луксузни возила поскапи од 80 илјади евра, открива новата студија на консалтинг групацијата Бостон.

Истражувањето спроведено меѓу пет илјади испитаници во Германија, Велика Британија, Франција, Италија и Шпанија покажа дека 38 отсто од купувачите кои се подготвени да потрошат повеќе од 80 илјади евра за автомобил размислуваат да купат електричен автомобил со батерии. Речиси две третини (64 проценти) од нив би купиле електрично возило наместо возило со внатрешно согорување доколку ги нуди истите спецификации.

Сепак, според истражувањето на BCG под наслов „Богателните европски купувачи размислуваат за купување електрични автомобили“, производителите на електрични возила од повисока класа мора подобро да се справат со некои од грижите што ги мачат богатите купувачи „Производителите на електрични автомобили имаат единствена можност да привлечат нова генерација богати потрошувачи“, посочи коавторката на извештајот Катрин Паније, партнер и директор во BCG и додаде дека за успех производителите ќе треба да понудат возила со добри спецификации и перформанси по конкурентни цени.

„Тоа се потрошувачи кои се подготвени да го истражат пазарот на електрични возила, но се и дигитално писмени и бараат вредност за парите“, рече таа.

Според истражувањето на BCG, дури 70 отсто од нив припаѓаат на милениумската и генерацијата Z, а соодносот меѓу жените и мажите е 50-50. Три четвртини од нив се технолошки ентузијасти и сакаат да испробуваат нови работи, а за 75 отсто од нив безбедноста е приоритет. Дури 65 отсто од нив сакаат динамично возење, а 64 отсто би избрале електрично возило со батерии наместо автомобил со внатрешно согорување. Без да чекаат нови технолошки достигнувања, 60 отсто од нив веднаш би купиле електрично возило со батерии, а истиот процент од нив се отворени за купување електрични автомобили од кинески производители. Дури 85 отсто од нив се со високо образование, 80 отсто од нив можат да инсталираат полнач BEV во својот дом, а 74 отсто од нив живеат во урбани средини.

Меѓу главните грижи за потенцијалните нови купувачи на луксузни електрични возила (46 проценти) се времето на полнење и достапноста на брзите полначи, долгото време на чекање и трошоците за инсталирање домашни полначи. За 44 отсто од испитаниците важно е прашањето за опсегот на автомобилот, а потоа следи предвидливоста на капацитетот на батеријата, особено во студени услови. Сепак, исклучително е важно да се нагласи дека тоа се стравувањата на возачите кои досега не возеле електрични возила со батерии. Оние со претходно искуство со електрично возило со батерии се многу помалку загрижени и за времето на полнење и за опсегот.

Нашироко е познато дека безбедноста и удобноста, одржливоста, перформансите во возењето и дигиталното искуство се клучните критериуми според кои клиентите со подлабок џеб ќе купуваат електрични возила со батерии во следната година, очекува Бостон Консалтинг Груп.

претходниот член,Неодамна стана милијардерка, а сега ја пренесува најтажната вест: Нејзината објава крши срца
Следната статијаТаеквондо Клубот Младост трет во Охрид: Калина Стефкова најдобра пионерка